Online workshop over de impact van alledaagse conversaties in hulpverlening
Is spreken over alledaagse en banale zaken met cliënten wel goed hulpverleningswerk? Moet een hulpverlener niet meer doen en kunnen? Die lastige gedachten heb je vast wel eens gehad. In deze online workshop krijg je een alternatief aangereikt. Het gewone en alledaagse zijn belangrijke gespreksinhouden, omdat ze verbonden kunnen worden met wat en wie cliënten waardevol of belangrijk vinden. In deze online workshop wordt getoond hoe spreken over de kleine dingen zoals een Netflixserie, de groentetuin, een lievelingsvest of het favoriete appelgebak een ingangspoort kan zijn om veranderwensen te bespreken, veerkracht te belichten en cliënten te verbinden met belangrijke waarden en betekenisvolle relaties.
Wat levert het mij op? Accreditatie bij Riziv is mogelijk indien gewenst. Contacteer hiervoor ons secretariaat. Accreditatie bij SKJ (jeugdzorgwerkers) en Registerplein wordt aangevraagd. |
Je kan je hieronder inschrijven voor deze online workshop door op de begindatum te klikken.
Voor de start ontvang je een link om deze online workshop te volgen. Onze programma's worden niet opgenomen; er is geen terugkijkmogelijkheid.
Deze online workshop gaat door op onderstaande data.
Klik op één van deze data om je in te schrijven.
© Interactie-Academie VZW – Van Schoonbekestraat 33, B-2018 Antwerpen
T 00 32 (0)3 237 01 52 (tussen 8u30 en 13u00)
E-mail: secretariaat@iaac.eu of gebruik het contactformulier
Registratienummer voor de pijler Opleiding DV.O108447
Rekeningnummer: IBAN BE87 0015 1180 2994 - BIC-code: GEBABEBB
BTW-nummer: BE0408.344.759