'Blijven glimlachen!' Relationele deskundigheid van balie-, onthaal- en secretariaatsmedewerkers
Front- en BackOffice medewerkers staan voor een veelheid van taken. Ze moeten omgaan met verschillende mensen met eigen stijlen en temperamenten. Op een diversiteit aan vragen moeten ze snel en efficiënt een antwoord kunnen formuleren. Ze moeten voortdurend kunnen schakelen tussen opdrachten en zich toch niet laten afleiden. En in de veelheid van telkens wisselende opdrachten moeten ze vooral ook klantvriendelijk blijven.
In deze tweedaagse inventariseren we de relationele deskundigheid die de deelnemers verworven hebben en bouwen we verder aan stressbestendigheid.
Tijdens de eerste dag analyseren we hun complexe takenpakket en positie en formuleren we de uitdagingen op zo’n manier dat ze werkbaar zijn. Tijdens de tweede dag oefenen we op een aantal actiemogelijkheden waarmee relationele competenties worden bevorderd en versterkt.
OPLEIDER: Birgit Bongaerts
UURSCHEMA: van 9u30 tot 16u30
LOCATIE: Volksuniversiteit Utrecht
Nieuwegracht 41
NL-3512 LE Utrecht
www.volksuniversiteitutrecht.nl
Je kan je hieronder inschrijven voor deze workshop door op de begindatum te klikken.
Deze workshop gaat door op onderstaande data.
Klik op één van deze data om je in te schrijven.
Alle prijzen zijn inclusief catering.
© Interactie-Academie VZW – Van Schoonbekestraat 33, B-2018 Antwerpen
T 00 32 (0)3 237 01 52 (tussen 8u30 en 13u00) –
E-mail: secretariaat@iaac.eu of gebruik het contactformulier
Registratienummer van de KMO-Portefeuille voor de pijler Opleiding: DV.O108447
Rekeningnummer: BE87 0015 1180 2994 (BIC-code: GEBABEBB)
BTW-nummer: BE0408.344.759