'Blijven glimlachen!' Relationele deskundigheid van balie-, onthaal- en secretariaatsmedewerkers


Front- en BackOffice medewerkers staan voor een veelheid van taken. Ze moeten omgaan met verschillende mensen met eigen stijlen en temperamenten. Op een diversiteit aan vragen moeten ze snel en efficiënt een antwoord kunnen formuleren. Ze moeten voortdurend kunnen schakelen tussen opdrachten en zich toch niet laten afleiden. En in de veelheid van telkens wisselende opdrachten moeten ze vooral ook klantvriendelijk blijven.

In deze tweedaagse inventariseren we de relationele deskundigheid die de deelnemers verworven hebben en bouwen we verder aan stressbestendigheid.

Tijdens de eerste dag analyseren we hun complexe takenpakket en positie en formuleren we de uitdagingen op zo’n manier dat ze werkbaar zijn. Tijdens de tweede dag oefenen we op een aantal actiemogelijkheden waarmee relationele competenties worden bevorderd en versterkt.

Mens, werk en organisatie >

Interactie-Academie in Nederland >


OPLEIDER:                Birgit Bongaerts 


UURSCHEMA:         van 9u30 tot 16u30


LOCATIE:                    Volksuniversiteit Utrecht
                                           Nieuwegracht 41
                                           NL-3512 LE Utrecht
                                            www.volksuniversiteitutrecht.nl

 

Je kan je hieronder inschrijven voor deze workshop door op de begindatum te klikken.

 Deze workshop gaat door op onderstaande data.

 Klik op één van deze data om je in te schrijven.

 Alle prijzen zijn inclusief catering.


 

© Interactie-Academie VZW – Van Schoonbekestraat 33, B-2018 Antwerpen
T  00 32 (0)3 237 01 52 (tussen 8u30 en 13u00) – F 00 32 (0)3 248 69 31
E-mail:  secretariaat@iaac.eu  of gebruik het contactformulier

Registratienummer voor de pijler Opleiding DV.O108447

Rekeningnummer: IBAN BE87 0015 1180 2994 - BIC-code: GEBABEBB

BTW-nummer: BE0408.344.759

Inschrijvingsvoorwaarden - Privacybeleid